Częste pytania

Prywatność i ochrona

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?     

Dbamy o prywatność naszych klientów. Przeczytaj całą naszą Politykę prywatności, w której szczegółowo opisujemy zasady przetwarzania danych osobowych.

Nie chcę podawać informacji o mojej karcie kredytowej online. Czy są inne sposoby płatności?     

Tak. W sklepie jest dostępna metoda płatności PayU - możesz szybko przelać pieniądze ze swojego konta w banku.

Produkty

Który produkt jest dla mnie odpowiedni?     

Produkty dla wygody podzieliśmy na kategorie, które pomogą Ci znaleźć odpowiedni dla Ciebie. Możesz również umówić się na konsultację z jednym z naszych dietetyków, który pomoże Ci dopasować odpowiedni produkt. Ponadto wszystkie dostępne informacje o produkcie można znaleźć w opisie na stronie szczegółów produktu.

Gdzie produkowane są produkty dostępne w sklepie?     

Nasze produkty powstają z najlepszych jakościowo składników w Europie (głównie w Polsce) i produkowane są zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

Jak znaleźć informacje o produkcie?     

Na stronie szczegółów produktu możesz znaleźć wszystkie informacje o produkcie. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami bezpośrednio.
  
Kiedy zostanie naliczona opłata?               

Opłata za zamówienie zostanie pobrana od Ciebie w momencie płatności wybraną metodą. Po otrzymaniu potwierdzenia od operatora płatności, przystępujemy do realizacji zamówienia.

 

Status zamówienia

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?        

Jeżeli założyłeś konto w sklepie, możesz śledzić jego status w zakładce “Moje konto” po zalogowaniu do serwisu. Wszyscy klienci po zmianie statusu zamówienia powinni otrzymać email z powiadomieniem. Upewnij się, że otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem wysyłki i znajdź numer paczki. Paczkę możesz śledzić tutaj: https://tracktrace.dpd.com.pl/      

Kiedy otrzymam powiadomienie o wysyłce mojego zamówienia? 

Gdy zamówienie zostanie przez nas spakowane, oraz przygotowane do wysyłki, otrzymasz od nas email z numerem paczki.

Otrzymałem paczkę, ale w moim zamówieniu  brakuje mi przedmiotu z mojego zamówienia?

Pamiętaj, aby w momencie odbioru paczki sprawdzić czy doszła do Ciebie w nienaruszonym stanie. Jeżeli masz wątpliwości, spisz z kurierem odpowiedni protokół. Jeżeli paczka nie budzi wątpliwości, sprawdź czy w potwierdzeniu zamówienia znajduje się produkt, który powinien być w paczce. W przypadku braku produktu skontaktuj się z nami.  

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane? 

Zamówienia są wysyłane w ciągu 48 godzin od otrzymania wpłaty.

Zamawianie i płatność

 Czy mogę wprowadzić zmiany do mojego zamówienia po jego złożeniu? 

Niestety nie jest to możliwe, ponieważ staramy się przetwarzać zamówienia tak szybko, jak to możliwe.

Czy mogę anulować zamówienie po jego złożeniu? 

Jeżeli złożyłeś zamówienie, przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni, wysyłając do nas stosowne oświadczenie. W przypadku, gdy paczka zostanie do Ciebie wysłana, pieniądze zostaną zwrócone po jej odesłaniu do nas.

Kiedy naliczane są opłaty za zamówione produkty? 

Opłata jest pobierana z Twojego konta w momencie zakończenia płatności u operatora.

Czy mogę zobaczyć zamówienia, które złożyłem w przeszłości? 

Jeśli masz konto w sklepie, możesz przeglądać poprzednie zamówienia w zakładce „Moje konto”. Jest ona dostępna po zalogowaniu.

Czy powiadomisz mnie, jeśli wystąpią problemy z moim zamówieniem? 

Jeżeli wystąpią problemy z Twoim zamówieniem, powiadomimy Cię mailowo lub zadzwonimy na podany w zamówieniu numer telefonu.

Jakie formy płatności są akceptowane? 

W serwisie możesz zapłacić kartą lub szybkim przelewem bankowym.
  

Czy wraz z zamówieniem muszę płacić podatek od sprzedaży? 

Podatek VAT naliczany jest automatycznie, zgodnie z przepisami podatkowymi dotyczącymi produktów. Wszystkie podane w sklepie ceny, są cenami brutto.

Skąd wysyłasz moje zamówienie? 

Produkty wysyłane są z naszej głównej siedziby w Łodzi.

Z jakich przewoźników korzystasz? 

Obecnie obsługujemy wszystkie nasze przesyłki za pomocą kurierów DPD. Informacje o kosztach przesyłki znajdziesz tutaj.

Jakie są opcje wysyłki? Ile kosztuje każdy i jak długo to potrwa? 

Koszt wysyłki to 13 zł dla zamówień o wartości poniżej 150 zł. Powyżej tej kwoty wysyłamy paczki GRATIS. Paczka dociera do klienta zazwyczaj do 2 dni roboczych od momentu wysyłania.

Czy klienci spoza Polski mogą zamawiać za pośrednictwem sklepu Naturhosue? 

Nie, nie wysyłamy naszych produktów poza Polskę.

Czy powiadomisz mnie, kiedy moje zamówienie zostanie wysłane? 

Tak. Otrzymasz email z powiadomieniem i numerem paczki.

Polityka zwrotów

Jakie są zasady dotyczące zwrotów? 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni możesz odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty. Pamiętaj jednak, że w przypadku produktów kupowanych w sklepie Naturhouse są pewne ograniczenia. Nie wszystkie produkty możesz zwrócić. Więcej informacji znajdziesz tutaj (strona Zwroty) i w regulaminie.

Co powinienem zrobić, jeśli moje przedmioty dotrą uszkodzone lub wadliwe? 

Zawsze przy odbiorze paczki postaraj się sprawdzić, czy nie jest uszkodzona. Jeżeli tak, spisz w obecności kuriera stosowny protokół. Otwórz paczkę, sprawdź czy produkty nie są uszkodzone. Jeżeli tak, masz prawo do złożenia reklamacji. Przeczytaj więcej tutaj i w naszym regulaminie.

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem niewłaściwy przedmiot? 

Niezwłocznie się z nami skontaktuj.

Obsługa klienta

Jak skontaktować się z obsługą klienta? 

Napisz do nas na adres: info@naturhouse.pl