Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zanim odeślesz towar, sprawdź czy jego zwrot jest możliwy. W trosce o bezpieczeństwo klientów, niektóre towary nie mogą zostać zwrócone, o ile nie zostały pomyłkowo przez nas wysłane, lub nie mają fabrycznej wady.

Poniżej przykłady towarów, które nie podlegają zwrotowi:

  • produkty żywnościowe (w tym suplementy diety): jeśli ich fabryczne opakowanie zostało w jakikolwiek sposób naruszone, zwłaszcza przez otwarcie,
  • kosmetyki i dermokosmetyki: jeśli ich fabryczne opakowanie zostało w jakikolwiek sposób naruszone, zwłaszcza przez otwarcie,
  • produkty sprzedawane w promocji z krótkim terminem ważności.

 

Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie.

 

Jeżeli możesz zwrócić towar, to masz prawo w ciągu 14 dni od daty zakupu wysłać do nas oświadczenie o zwrocie towaru na tym formularzu. Zeskanowany i podpisany dokument prosimy przesłać na adres: info@naturhouse.pl oraz dołączyć do wysyłanej paczki.

W ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia zwrócimy Ci pieniądze, pod warunkiem odesłania zamówionych nienaruszonych produktów.

Zwrotów należy dokonywać na adres: Naturhouse Sp. z o.o., ul. Dostawcza 12A, 93-231 Łódź.

 

Reklamacje

Wszelkie reklamacje związane z wadami produktów lub realizacją umowy sprzedaży, możesz skierować elektronicznie na adres info@naturhouse.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby firmy.

W opisie reklamacji prosimy podać co najmniej następujące dane: informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu rozwiązania reklamacji, oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

W przypadku odsyłania produktu, prosimy o załączenie dowodu sprzedaży, a także opisu reklamacji. Towar należy przesłać na adres: Naturhouse Sp. z o.o. ul. Dostawcza 12A, 93-231 Łódź

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania.